zondag 10 april 2011

Orly - Fantasea

Naam: Fantasea
Merk: Orly
Dekkend na: meer dan 3 lagen
Finish: iridescent
Pluspunten: lakt fijn, groot en mooi flesje, unieke kleur
Minpunten: dekt niet goed

Na lang twijfelen heb ik besloten dit lakje te kopen. Op Ebay kon ik hem niet vinden, Transdesign verzendt geen Orly naar Nederland, en hier in Nederland kon ik hem alleen voor €10,- bestellen, wat ik erg veel vind voor een lakje.
Toch ben ik uiteindelijk gezwicht en heb ik hem besteld, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Fantasea is een prachtige paarse lak met een brons/gouden gloed erin, dit is één van de mooiste kleuren die ik in mijn collectie heb.
De lakjes van Orly zijn erg groot (18ml) en door de rubberen dop liggen ze erg lekker in de hand.



 


De lak dekt helaas niet erg goed, op bovenstaande foto's heb ik drie lagen op, en zoals je kunt zien is dit nog lang niet genoeg.
Op de foto hieronder heb ik één laag Fantasea over Essence Break Through gedaan, dit geeft een mooi dekkend resultaat in exact dezelfde kleur. Dit is hoe ik Fantasea in gedachten had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten