maandag 11 april 2011

Essie - Haute As Hello

Naam: Haute as Hello
Merk: Essie
Dekkend na: meer dan 3 lagen
Finish: semi-matte
Pluspunten: lakt fijn
Minpunten: dekt niet goed

Dit heerlijke kleurtje heb ik van een vriendin gekregen, en ik ben er maar al te blij mee! Het is echt een ideale peachy kleur, heerlijk voor de zomer. Hij is wel erg fel, iets feller dan op de foto.
De lak droogt semi-matte op, maar omdat ik daar niet zo van hou heb ik er een laag SV overheen gedaan.

Haute as Hello lakt erg fijn, je moet alleen wel zorgen dat je de laatste laag egaal opsmeert om strepen te voorkomen.
Helaas dekt de lak niet erg goed. Op de foto heb ik drie lagen op, en ook al is het niet goed te zien, de lak dekt nog niet volledig. Maar dit is te verhelpen door er een andere (dekkende) peachy kleur onder te doen, of gewoon wit om deze lak nog feller te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten