dinsdag 29 maart 2011

Herôme - Bogota

Naam: Bogota
Merk: Herôme
Collectie: W.I.C.
Dekkend na: meer dan 3 lagen
Finish: glass flecked
Pluspunten: aparte zachte kleur, lakt fijn, subtiele glass flecks
Minpunten: dekt niet goed

De W.I.C. collectie van Herôme heb ik al tientallen keren bekeken, en elke keer weer is er een lakje wat me verrast op het moment dat ik het in mijn handen heb. Vandaag was dat Bogota, een lavendelkleurig lakje met goud/roze glass flecks.
Dit lakje heb ik al zeker dertig keer in het rek zien staan, maar de mooie shimmer zag ik pas toen ik de lak vandaag in mijn handen had. Ik had deze lak steeds niet gekocht, omdat ik China Glaze's Secret Peri-wink-le in mijn collectie heb, welke qua kleur bijna gelijk is.
Maar Secret Peri-wink-le is creme en Bogota heeft een prachtige glass flecked shimmer, dus moest ik dit lakje wel kopen.
De kleur is echt prachtig, met name in het licht zie je de mooie shimmer en glass flecks erg goed.
Alleen jammer dat dit lakje erg slecht dekt. Na drie lagen heb ik nog steeds geen volledige dekking, ik denk dat je daarvoor misschien zelfs vijf lagen nodig hebt, maar ik vertik het meer dan drie lagen aan te brengen. Op de foto heb ik de lak aangebracht over Secret Peri-wink-le heen, en daat geeft precies het effect wat ik hoopte, de lak op je nagels zoals je deze in het potje ziet.

De W.I.C. lakjes hebben een beed kwastje, en ik vind ze erg fijn lakken. Als de lak iets beter zou dekken zou dit een ideale nagellak zijn. De flesjes van de W.I.C. collectie vind ik ook erg mooi. Er zit 7ml in een flesje, wat op zich niet erg veel is, maar door het smalle hoge flesje lijkt het al meer.
De W.I.C. collectie is te koop bij Douglas voor €6,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten