zondag 27 maart 2011

Claire's turquoise glitter

Naam: geen
Merk: Claire's
Dekkend na: 3 lagen
Finish: glitter
Pluspunten: dekt zeer goed voor een glitterlak
Minpunten: verwijderen is een ramp

Vorige week was ik bij de Claire's en ik zag dat ze meer kleuren glitterlakjes hadden dan de vorige keer. Ik heb me heel erg ingehouden, en alleen deze beauty gekocht. Ik was al heel erg te spreken over de glitterlakjes van Claire's (zie vorige artikel) en dan hebben ze ook nog eens mijn favoriete kleur turquoise.. mijn dag kon dus niet meer stuk.
Bij thuiskomst gelijk mijn nagels gelakt, en kijk hoe mooi deze lak is. Ook deze dekt weer volledig in slechts drie lagen, en de kleur is zo mooi! Je moet wel van opvallend houden, want je nagels trekken alle aandacht.

De lak lakt weer erg fijn, en droogt ook lekker snel. Met een laagje Seche Vite eroverheen zijn je nagels mooi glad.
Deze lak blijft ook erg lang zitten. Ik gebruik altijd Seche Vite over mijn lakjes heen, maar vanwege mijn werk houdt werkelijk geen enkel lakje het een dag vol zonder een enkele chip. Behalve deze dus. Ik heb deze lak twee volle dagen gedragen zonder ook maar één chipje. Dat is voor mij de beste prestatie ooit!

Het enige nadeel aan deze lak is het verwijderen, glitternagellak staat erom bekend dat het een ramp is om te verwijderen. Gelukkig heb ik een tip gekregen om glitternagellak heel makkelijk te verwijderen, en nee, het is niet de methode waarbij je watteschijfjes gedrenkt in nagellakremover om je nagels heen vouwt met aluminiumfolie eromheen.
Wil je weten hoe ik het dan heb verwijderd? Je leest het hier morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten