zondag 3 april 2011

Essence - Meet me @ Holografics.com

De hele nieuwe Essence-lijn ligt nog maar net in de winkels of de nieuwe collecties staan al in de planning. In Mei/Juni dit jaar komt Essence met twee nieuwe collectie's: You Rock en Meet me @ Holografics.com.
You Rock me krijgen jullie hier van de week te zien, vandaag wil ik Meet me @ Holografics.com laten zien.
Deze collectie bestaat uit (de naam zegt het al) holografische make-up.
Ik ben erg benieuwd naar deze collectie, ik was erg te spreken over de holo-topper van de nieuwe Essence lijn, dus hopelijk is de hele holo-lijn net zo goed.

Ik heb alle nieuwe producten voor jullie op een rijtje gezet:


Holographic Cream to Powder Eyeshadow
Deze holografische oogschaduw zit als creme in het potje, maar wordt een soort poeder als je het op je ogen aanbrengt. Deze oogschaduw zal verkrijgbaar zijn in wit, lila en blauw.














Holographic Eyeliner
Deze vloeibare eyeliner is letterlijk schitterend. Verkrijgbaar in blauw/paars en wit.

















Holographic Lipgloss
De helderheid en glans van deze lipgloss verandert bij iedere lichtinval, wat mij er erg nieuwsgierig naar maakt. Holografische nagellak kennen we allemaal, maar lipgloss... Wil deze wel erg graag proberen.
Verkrijgbaar in de kleuren lila, roze en wit.













Holographic Nailpolish
De welbekende holografische nagellak. Ik ben erg benieuwd hoe de kleuren er in het echt uitzien, en hoe subtiel de holo is. Verkrijgbaar in prismatic (zilver gok ik?) wit, roze, lila en blauw.














Holographic Body Oil
Deze holografische body oil laat een subtiele glans achter op je huid, wat vooral in het licht mooi uitkomt. Ik denk dat dit vooral leuk is voor een avondje uit.















Bracelet
Geen holo, en geen make-up, maar wel een leuke toevoeging aan de collectie. Een mooie zilver en paarse armband met zilveren bedeltjes.













Ik ben zelf vooral benieuwd naar de oogschaduw, lipgloss, en uiteraard de nagellakjes. Maar ik denk dat ik de eyeliner en misschien de body oil ook wel aanschaf om te testen, mijn nieuwsgierigheid wint altijd.
Alleen de armband is niet helemaal mijn stijl. Helaas moeten we nog even wachten tot deze collectie in de winkel ligt.
Naar welk artikel zijn jullie het meest benieuwd?

1 opmerking:

  1. Ik wil zeker wel wat van de lakjes proberen :D De knalblauwe en paarse zijn aan mij niet besteed, maar de meer subtiele wellicht wel :D

    BeantwoordenVerwijderen