zondag 13 maart 2011

Paarse holo's + Scotch tape

Ik was in een creatieve bui (lees: ik had niks te doen) dus ik besloot wat te rommelen met scotch tape. Dit had ik al meerdere keren gezien op Chloe's Nails en elke keer weer vond ik het resultaat prachtig.
Als basis heb ik Outta Control gebruikt van Teeez, met eroverheen IDK van de OMG collectie van China Glaze.

Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met het resultaat. Je doet er iets langer over dan een gewone mani. Je moet namelijk nagel voor nagel werken omdat je de tape eraf moet halen als de nagellak er net op zit, zodat je strakke lijnen krijgt. Je bent dus iets langer bezig, maar dan heb je ook wat. Hier vindt je een hele goede tutorial voor hoe je het  best te werk kunt gaan met scotch tape.

Zorg er wel voor dat je als bovenste laag een goed dekkende lak neemt (tenzij je juist wil dat de lak een beetje doorschijnt) anders moet je namelijk twee keer hetzelfde deel afplakken voor de tweede laag, en omdat je vrijwel nooit exact hetzelfde afplakt wordt het resultaat op die manier toch iets minder.

2 opmerkingen: