donderdag 31 maart 2011

Models Own - Pastel Pink

Naam: Pastel Pink
Merk: Models Own
Dekkend na: 2 lagen
Finish: creme
Pluspunten: dekt goed
Minpunten: lak is nogal dik, lakt niet prettig

Dit lieve kleurtje is Pastel Pink van Models Own. Ik ben op zich niet zo'n fan van roze, maar wel van deze lak. De kleur is zo lief, zo licht en toch ook zo opvallend, heerlijk!

Misschien niet helemaal gepast voor op een nagellakblog, maar toen ik dit lakje voor het eerst zag vond ik het echt een playboy kleurtje! Dit leek me typisch zo'n lakje wat die playboy meiden zouden dragen. Vraag me niet waarom, maar dat was het eerste wat in me opkwam (tja, je moet mijn gedachtengang niet altijd willen snappen, doe ik zelf ook niet).

Toch is dit één van mijn favoriete roze lakjes.
De lak dekt erg goed, zeker voor een kleur die zo licht is. Helaas is de lak wel vrij dik, waardoor het moeilijk is netjes te lakken. Maar met een paar druppels verdunner erdoor gaat het al een stuk beter. Ik vind dit ook echt een aanrader voor in de zomer, pastelkleurtjes doen het in de zomer sowieso altijd goed bij mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten