zondag 20 maart 2011

China Glaze - Bare if you dare

Naam: Bare if you dare
Merk: China Glaze
Collectie: Fiji Fling
Dekkend na: 3 lagen
Finish: iridescent
Pluspunten: unieke kleur, mooi om te layeren
Minpunten: lakt streperig, dekt niet erg goed

Vandaag een lakje wat ik inmiddels niet meer in mijn collectie heb, maar toch even wilde laten zien. Bare if you dare is een mooie oranje lak, met een goud/gele shimmer erin, welke vooral in het licht mooi uitkomt.
Ik ben zelf geen fan van oranje, en deze kleur staat mij ook niet echt, maar buiten dat vind ik dit een heel mooi lakje. Doordat de lak niet heel erg goed dekt is deze wel weer goed te gebruiken over een ander lakje heen, voor een leuk effect.

Ik vind dat het aanbrengen wel wat moeizaam gaat. Hij lakt op zich fijn net als alle andere China Glaze lakjes, alleen mede door de finish lakt hij erg streperig, dus je moet wel nauwkeurig te werk gaan.

Ik vind oranje nooit echt heel erg mooi bij meiden met een lichte huid, maar ik denk dat deze lak geweldig staat als je een getinte of donkere huid hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten