woensdag 2 februari 2011

Stargazer 307

Naam: 307
Merk: Stargazer
Dekkend na: 3 a 4 lagen
Finish: foil/glitter
Pluspunten: unieke keur, duochrome, lakt fijn
Minpunten: dekt niet goed, saaie naam
Wat een prachtige lak is dit! Als je 1 laagje op doet vraag je je af of je het goede flesje hebt, het lijkt dan meer een doorzichtige groene waas met hier en daar een verdwaald paars glittertje. Maar na 3 of 4 lagen dekt de lak mooi, en wat is die mooi! Een echte eyecatcher!
De lak heeft een groene ondertoon met paarse glitters. De glitters zijn zo fijn dat ik het qua finish tussen een foil en glitter in vind zitten.

Hij lakt ook erg fijn. Stargazer heeft ronde kwastjes, maar toch vrij dik. De lak is wat aan de dunne kant, waardoor het niet erg dekkend is.
Het enige waar ik bij bij Stargazer echt aan erger is de naam. Of nouja, naam, het is alleen een nummer! Je hoeft echt niet origineel te zijn, maar wees een beetje creatief.
"En wat voor kleur heb jij vandaag op je nagels?"
"Nou, ik draag nu 307"
...
Dat klinkt toch niet? Hopelijk wordt dit ooit nog eens aangepast. Maar goed, gelukkig heeft dit geen nadelig effect op het lakje.
Deze lak schijnt een dupe te zijn van Orly Space Cadet (kijk, dat is wel een leuke naam!) Hoewel ik Space Cadet op foto's mooier vind overkomen dan Stargazer, maar misschien ligt dat wel aan mij.
Wat vinden jullie van dit soort olie-achtige lakjes? Mooi? Of juist vreselijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten