dinsdag 1 februari 2011

Barry M - French Polish

Naam: French Polish
Merk: Barry M
Dekkend na: meer dan 3 lagen
Finish: sheer
Pluspunten: mooi lichtroze nude polish, hele subtiele shimmer
Minpunten: dekt niet goed

Vandaag een neutraal kleurtje, French Polish van Barry M. Dit vind ik één va de mooiste nude kleurtjes die er zijn. Toen ik dit lakje net had droeg ik dit elke dag, dit is ook wel te zien, gezien het hele Barry M logo van het flesje is vervaagd. De Barry M lakjes zijn erg fijn in gebruik. Normaal smal kwastje, de lak heeft een fijne structuur, en is niet te dik.
Enig nadeel is dat de lak niet goed dekt. Hoewel ik moet zeggen dat de dekking voor een nude kleurtje wel goed is (deze dekken vrijwel nooit). Op de foto heb ik drie lagen op, ik denk dat je hem met en vierde laag helemaal dekkend krijgt, maar uit principe wil ik niet meer dan drie lagen opdoen.
Het aanbrengen van de lak gaat makkelijk, de lak is niet erg streperig, en is mooi egaal. Er zit een hele subtiele shimmer in de lak, wat hem net een tikje anders maakt dan de simpele nude kleurtjes. Voor mij dus absoluut een topper!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten