woensdag 23 februari 2011

O.P.I. Designer Series - Extravagance

Naam: Extravagance
Merk: O.P.I.
Collectie: Designer Series
Dekkend na: 2 lagen
Finish: holo
Pluspunten: dekt goed, lakt fijn (breed kwastje), chique flesje
Minpunten: grove holo, hier moet je wel van houden
 
De O.P.I. Designer Series is één van mijn favoriete collecties. Extravagance is een prachtige bordeaux rode/paarsige lak, met grof holo effect. De finish zit een beetje tussen holo en glitter in. Hier moet je wel van houden, kan begrijpen dat dit niet voor iedereen is weggelegd, but I love it! Als ik dit lakje op heb kan ik niet stoppe met naar mijn nagels staren.
 
Zoals we gewend zijn va O.P.I. heeft dit lakje een fijne brede kwast. De lak dekt ook erg goed, twee laagjes is voldoende om hem helemaal dekkend te krijgen.
 
Wat ik ik dit lakje wel heel erg heb (eigenlijk nog erger dan bij andere holo's) is dat de lak niet "pakt" op gewone basecoat (de Sally Hansen Nail Quencher). Je veegt de lak er zo weer af. Dit is echt simpel te verhelpen door een basecoat voor holo's te gebruiken. Zelf vind ik de fix basecoat van Gosh hier perfect voor, hierover verschijnt binnenkort een artikel.
Wat vinden jullie van Extravagance, mooie kleur of niet? En zijn julie fan van de grove holo's?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten