zaterdag 5 februari 2011

Etos blauwe holo

Naam: 001 (yep, weer zo'n saai nummer)
Merk: Etos
Collectie: Effect Nails
Dekkend na: 2 lagen (of 1 dikke laag)
Finish: holographic
Pluspunten: dekt goed, mooi holo effect
Minpunten: krom kwastje

Toen ik hoorde dat Etos een blauwe holo in de collectie had moest ik deze hebben, maar uiteraard kon ik hem nergens vinden. Gelukkig heb ik hem via het Lush forum weten te bemachtigen, iemand was zo lief om hem naar me op te sturen.
De lak is nog vele malen mooier dan op de foto. Het holo effect is echt prachtig, niet te kleine of grote glittertjes, en een prachtig regenboog effect. De lak dekt perfect na twee lagen, mits je een goede basecoat gebruikt, speciaal voor holografische lakjes.

Enig minpuntje was het kwastje, deze is een beetje krom. Waarschijnlijk is dit een fabricagefoutje, maar het maakt het lakken er niet makkelijker op. Maar goed, oefening baart kunst, en anders hebben we altjid nog nagellakremoverpens of wattenstaafjes.
Ik zit nu echt continu naar mijn  nagels te kijken, zo mooi vind ik hem. Ik ben nooit echt fan geweest van Etos lakjes, maar deze lak maakt alles weer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten